Iran & Russia | شرایط و نحوه حضور اعضاء در مجمع عمومی عادی سالیانه اتاق بازرگانی مشترک ایران و روسیه
16043
rtl,post-template-default,single,single-post,postid-16043,single-format-standard,ajax_fade,page_not_loaded,,overlapping_content,footer_responsive_adv,hide_top_bar_on_mobile_header,qode-child-theme-ver-1.0.0,qode-theme-ver-17.2,qode-theme-bridge,qode_header_in_grid,wpb-js-composer js-comp-ver-7.1,vc_responsive
 

شرایط و نحوه حضور اعضاء در مجمع عمومی عادی سالیانه اتاق بازرگانی مشترک ایران و روسیه

شرایط و نحوه حضور اعضاء در مجمع عمومی عادی سالیانه اتاق بازرگانی مشترک ایران و روسیه

شرایط شرکت در مجمع عمومی عادی و انتخابات هیات مدیره اتاق بازرگانی مشترک ایران و روسیه به شرح ذیل می باشد:

  1. کلیه اعضاء حقوقی و حقیقی اتاق های مشترک جهت شرکت در مجامع عمومی، باید در زمان برگزاری مجمع، دارای کارت بازرگانی معتبر باشند یا اینکه عضویت معتبر یکی از اتاق های سراسر کشور را داشته باشند. ارایه کارت بازرگانی و یا کارت شناسایی معتبر در زمان ورود به مجمع الزامی است.
  2. امکان حضور و رای دهی اشخاص حقوقی به غیر از مدیر عامل، مشروط به ارائه معرفی نامه در سربرگ شرکت ممضی به امضاء مدیرعامل و ممهور به مهر شرکت می باشد. ارایه معرفی نامه و کارت شناسایی معتبر در زمان ورود به مجمع الزامی است.
  3. هر شخص فقط می تواند وکالت یک شخص حقوق را از طریق معرفی نامه درسربرگ شرکت بر عهده داشته باشد.
  4. اشخاص حقیقی که امکان حضور در جلسه مجمع عمومی (مؤسس، عادی و فوق العاده) را ندارند، لازم کارت شناسایی معتبر و وکالتنامه رسمی همراه وکیل جهت ورود به مجمع الزامی است.
  5. چنانچه اشخاص حقیقی امکان حضور در جلسه را نداشته باشند و تقاضای کاندیداتوری هیات مدیره را داشته باشند، باید در وکالتنامه رسمی و کارت شاسایی معتبر جهت ورود به مجمع الزامی است.
  6. مدیر عامل شخص حقوقی جهت نامزدی انتخابات هیات مدیره (اتاق مشترک) باید اصالتا” در مجمع حضور یابد. چنانچه مدیر عامل شخص حقوقی امکان حضور در مجمع را نداشته باشد و تقاضای کاندیداتوری هیات مدیره (اتاق مشترک) را داشته باشد، باید با مراجعه به دفتر خانه اسناد رسمی یک نفر را به عنوان وکیل با اجازه قبول نامزدی هیات مدیره (اتاق مشترک) معرفی نماید. ارائه وکالت نامه و کارت شناسائی معتبر جهت ورود وکیل به مجمع الزامی است.
  7. چنانچه سایر اعضاء هیات مدیره شخص حقوقی به غیر از مدیر عامل، بخواهند به نمایندگی از شخص حقوقی نامزد هیات مدیره اتاق مشترک باشند، باید واجد معرفی نامه رسمی ممضی به امضاء مدیر عامل و مصوبه هیات مدیره، روزنامه رسمی و کارت شناسایی معتبر جهت ورود فرد معرفی شده به مجمع الزامی است.

 هیأت مدیره اتاق بازرگانی مشترک ایران و روسیه