Iran & Russia | دعوت نامه اعضاء مجمع
16002
rtl,post-template-default,single,single-post,postid-16002,single-format-standard,ajax_fade,page_not_loaded,,overlapping_content,footer_responsive_adv,hide_top_bar_on_mobile_header,qode-child-theme-ver-1.0.0,qode-theme-ver-17.2,qode-theme-bridge,qode_header_in_grid,wpb-js-composer js-comp-ver-7.1,vc_responsive
 

دعوت نامه اعضاء مجمع

دعوت نامه اعضاء مجمع

بسمه تعالی

عضو محترم اتاق بازرگانی مشترک ایران و روسیه

موضوع: دعوت برای شرکت در مجمع عمومی عادی سالیانه
اتاق بازرگانی مشترک ایران و روسیه در ساعت ۱۵:۳۰ روز دوشنبه مورخ ۰۲/۱۲/۹۵
با سلام،
احتراما بدینوسیله از جنابعالی دعوت به عمل می آید تا در مجمع عمومی عادی سالیانه اتاق بازرگانی مشترک ایران و روسیه که در ساعت ۱۵:۳۰ روز دوشنبه مورخ ۰۲/۱۲/۹۵ در طبقه هشتم اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران به نشانی: خیابان طالقانی، نبش خیابان شهید موسوی(فرصت سابق)، شماره ۱۷۵برگزار می گردد، حضور بهم رسانید.
آگهی برگزاری مجمع فوق مندرج در روزنامه اطلاعات (روزنامه کثیر الانتشار اتاق بازرگانی مشترک ایران و روسیه)، فرم وکالت به پیوست ایفاد می گردد. همراه داشتن کارت بازرگانی و کارت عضویت اتاق ایران و روسیه جهت حضور در مجمع الزامی می باشد.
خواهشمند است با تشریف فرمائی خود ما را در هر چه بهتر برگزار شدن مجمع فوق یاری نمائید و تائید مراتب حضور خود را از طریق شماره نمابر : ۸۸۳۴۵۸۱۷ به دبیرخانه اتاق بازرگانی مشترک ایران و روسیه اعلام فرمائید.

چاپ شده در روزنامه اطلاعات مورخ ۰۹/۱۱/۹۵
آگهی دعوت به مجمع عمومی عادی سالیانه اتاق بازرگانی مشترک ایران و روسیه
بدینوسیله از کلیه اعضای اتاق بازرگانی مشترک ایران و روسیه ثبت شده به شماره ۱۹۵۴ دعوت به عمل می آید تا در مجمع عمومی عادی سالیانه این اتاق  که در ساعت ۱۵:۳۰ روز دوشنبه ۰۲/۱۲/۹۵ در اتاق بازرگانی و صنایع و معادن ایران به نشانی: تهران، خیابان طالقانی، نبش خیابان شهید موسوی (نبش فرصت)، شماره ۱۷۵ طبقه هشتم، سالن همایش ها برگزار  می گردد حضور به هم رسانند.
موضوع جلسه:
۱-    استماع گزارش هیأت مدیره و بازرس
۲-    بررسی و تصویب حساب های سال مالی ۱۳۹۴
۳-    انتخاب بازرس اصلی و علی البدل
۴-    انتخاب روزنامه کثیرالانتشار
۵-    سایر اموری که در صلاحدید مجمع فوق باشد

هیات مدیره اتاق بازرگانی مشترک ایران و روسیه