Iran & Russia | نوزدهمین نمایشگاه بین المللی تخصصی مواد اولیه، تجهیزات و تکنولوژی صنایع پلاستیک و رزین با عنوان اینترپلاستیکا
15974
rtl,post-template-default,single,single-post,postid-15974,single-format-standard,ajax_fade,page_not_loaded,,overlapping_content,footer_responsive_adv,hide_top_bar_on_mobile_header,qode-child-theme-ver-1.0.0,qode-theme-ver-17.2,qode-theme-bridge,qode_header_in_grid,wpb-js-composer js-comp-ver-7.1,vc_responsive
 

نوزدهمین نمایشگاه بین المللی تخصصی مواد اولیه، تجهیزات و تکنولوژی صنایع پلاستیک و رزین با عنوان اینترپلاستیکا

نوزدهمین نمایشگاه بین المللی تخصصی مواد اولیه، تجهیزات و تکنولوژی صنایع پلاستیک و رزین با عنوان اینترپلاستیکا

بسمه تعالی

عضو محترم اتاق بازرگانی مشترک ایران و روسیه

با سلام،
احتراما به اطلاع می رساند طبق هماهنگی های به عمل آمده با شرکت MESSE DUSSELDOROF آلمان (مهم-ترین برگزارکننده نمایشگاه های پلاستیک و پلیمر دنیا از جمله  Kآلمان، عرب پلاست، چیناپلاس و اینترپلاستیکا مسکو) نوزدهمین نمایشگاه بین المللی تخصصی مواد اولیه، تجهیزات و تکنولوژی صنایع پلاستیک و رزین با عنوان اینترپلاستیکا از تاریخ ۲۶ لغایت ۲۹ ژانویه ۲۰۱۶ (۹-۶ بهمن ۱۳۹۴) در شهر مسکو برگزار و با مسئولیت این اتاق پاویلیون اختصاصی ج.ا.ایران اجرا خواهد شد.
این نمایشگاه که با همکاری سازمان نمایشگاهی اکسپوسنتر، وزارت صنعت و انرژی فدراسیون روسیه، انجمن صنایع شیمیایی فدراسیون روسیه و کمیته ماشین آلات و تجهیزات کارخانجات صنایع پلاستیک و رزین و توسط شرکت نمایشگاهی MESSE DUSSELDOROF برگزار می گردد، مهم ترین رویداد تجاری در روسیه و منطقه مشترک المنافع در زمینه پتروشیمی می¬باشد. تقریبا ۷۰۰ غرفه دار از ۳۲ کشور جهان در ۱۲۵۰۰ مترمربع فضای خالص در آن حضور دارند، بیش از ۲۰ هزار بازرگان  و صاحب صنعت از آن بازدید می نمایند و هر ساله همزمان با آن نمایشگاه بسته بندی ایتالیا نیز برگزار می گردد.
لازم به توضیح است که در سال گذشته شرکتهای بزرگ پتروشیمی جم، پتروشیمی تبریز، شرکت پلی پروپیلن جم، شرکت پلی نار، شرکت پویا پلیمر و شرکت سیرجان گستر در این نمایشگاه شرکت نمودند که با استقبال خوب بازدیدکنندگان از مناطق مختلف آسیای میانه و اروپا و اصحاب رسانه مواجه شدند.
برگزاری نشست مشترک با اتاق بازررگانی و صنعت فدراسیون روسیه و بازدید از مراکز تجاری مهم آن کشور، تهیه بروشور مشخصات اعضا هیات اعزامی و نیز تهیه و چاپ نشریه تخصصی از برنامه های جانبی این اتاق برای شرکت کنندگان در نمایشگاه می باشد.
اطلاعات تکمیلی در خصوص نمایشگاه فوق الذکر، فرم مربوط به درخواست رزرو غرفه و اطلاعات مربوط به اعزام هیأت تجاری به پیوست این نامه ارسال می گردد. خواهشمند است در صورت تمایل به دریافت اطلاعات بیشتر در این خصوص با شماره تلفن ۸۸۸۴۸۰۱۰ سرکار خانم اسماعیلی تماس حاصل فرمایید.